Waterland 25 Ridderkerk - Moerkerken & van der Mark Makelaars

Verkocht onder voorbehoud

• Postcode: 2987 EN
  • Bouwjaar: 2010

Niet alleen deze woning is TOP, maar ook de locatie is ideaal!
De woning is instapklaar en de omgeving is heerlijk groen, wat wil je nog meer?

Het betreft hier een maisonnette woning (bj. 2010) met 2 etages, een ruime woonkamer en 2 dito slaapkamers.
De woning is gunstig en centraal gelegen ten opzichte van alle belangrijke voorzieningen zoals winkelcentrum De Werf, het centrum met een breed aanbod aan winkels, sport- en recreatiegebieden, scholen, het openbaar vervoer en de uitvalswegen (A15/A16) naar Rotterdam en de omliggende steden. Daarnaast kun je zelfs op stap met de waterbus die je zo naar Dordrecht of Kinderdijk brengt.

Begane grond:

Eigen entree met garderobe, meterkast en trapopgang naar de verdieping.

1e Verdieping:

De centrale overloop biedt toegang tot het toilet met fonteintje, trapopgang naar de 2e verdieping en woonkamer.
De woonkamer is heerlijk ruim, heeft een optimale lichtinval en toegang tot het balkon aan de achterzijde. Dit is op het noordoosten gelegen, heeft ook zon en daarnaast een fraai uitzicht op het omliggende groen.
De moderne open keuken is gelegen aan de voorzijde en is in u-opstelling. Er is diverse inbouwapparatuur zoals een 4-pits gaskookplaat, afzuigkap, spoelbak, vaatwasser, koelkast, oven en een combi-magnetron.

2e Verdieping:

De centrale overloop geeft toegang tot 2 ruime slaapkamers, de badkamer en een wasruimte.
De hoofdslaapkamer is heerlijk ruim en heeft een kamerbrede dakkapel.
Slaapkamer 2 heeft een groot dakraam en bergruimte achter het knieschot.
De badkamer is voorzien van ligbad, douche, meubel met wastafel. designradiator en toilet.
De wasruimte heeft een opstelplaats voor de wasmachine, wasdroger, cv-ketel en mechanische ventilatie.

Berging:

Op straatniveau bevindt zich een ruime inpandige berging v.v. elektra.

– Bouwjaar van de woning is 2010
– Betonnen verdiepingsvloeren
– Geheel voorzien van hardhouten kozijnwerk met hr++ glas
– AWB hr-ketel bj. 2010, juni ’24 nieuwe keuring